Mandag

Mandag er ugens fridag.. i hvert fald når det gælder arbejde. Jeg startede dagen med en omgang morgentræning fra 5.30-8, hvorefter jeg kørte hjem til min veninde og hyggede med morgenmad på sengen. Hun skulle nemlig først møde kl 12. Dernæst følte jeg lidt for at forkæle mig selv, så jeg kørte til det lokale shoppingcenter og hyggede mig. Der fandt jeg en skjorte og de her flotte sneakers fra New Balance.

Jeg havde iført mig mine sejlersko fra Docksteps, jeans fra Levis og min fars Gant skjorte..

// Frederikke

Skriv et svar

