Fredag

 

I dag kunne jeg for en gang skyld sove længe, hvorefter jeg brugte det meste af formiddagen på at rydde op på mit værelse. Senere mødtes jeg med min veninde inde i København, hvor vi gik på cafe og hyggede! Det var lang tid siden jeg havde set hende så der var en del gossip der skulle følges op på. Jeg havde taget min Modstrøm trøje på sammen med mine sorte converse. Jeg ved ikke om man kan fornemme det på billedet, men der er i hvert fald lynlåse på skuldrene. Jeg elsker detaljerne ved denne trøje på ryggen og på skuldrene. I aften kommer Sarah B. og så skal vi lave dejlig mad og hygge med en film tror jeg. God weekend // Frederikke

 

Skriv et svar

