Dagens outfit

Vejret bliver koldere hele tiden så tøjet skal jo passe til 🙂 , i dag har jeg en dejlig sweater på fra Weekday, lange bukser fra Cheap Monday og sko fra dublin (et ridemærke)
Skoene er genbrug fra dengang jeg red, men det holder jeg desværre en pause med så skoene blev pudset og gjort rene og så er de ellers klar til everyday 😀
Trøjen er ny og jeg har den også i bordeaux ! Fik den i forsinket fødselsdagsgave af min gudmor så det er jo bare skønt 🙂

Håber i nyder onsdagen og ikke lader det kolde vejr gå jer for meget på
//Ida

 

Skriv et svar

