Versace for H&M

Undskyld at vi har været så dårlige til at opdatere bloggen. Frederikke er lige nu på træningslejer i sverige og har derfor ikke mulighed for at blogge. Jeg har haft to rigtig travle uger, havde galla i fredags og det har taget rigtig meget tid at blive klar til det. I den her uge har jeg haft arbejde, GJ produktvisnings aften, samfundfags opgave (som jeg arbejder hårdt på nu) og en masse forskellige ting !
Lover der kommer et indlæg imorgen med bla de nye ting af GJ som kommer frem i efteråret og med nogle billeder fra Galla.

Men ville lige bruge to minutter på at gøre opmærksom på
VERSACE FOR H&M ❤ ❤ ❤

har hørt fra en kilde at kollektion bliver vild !!! det bliver vildere end de flotte og farverige ting Lanvin for H&M-kollektionen viste os !
Uh hvor jeg glæder mig

//Ida

2 thoughts on “Versace for H&M

  1. Hej Ida
    Jeg faldt over denne kjole forleden. Det er en VERSACE for H&M. Det er blot et eksempel på, hvor fantastisk det bliver.

    /Cathrine

Skriv et svar

