Wolverine

Godmorgen allesammen! Sikke et fantastisk efterårsvejr det er i dag. Jeg fik helt lyst til at tage billeder, da jeg i formiddags var ude at løbe. Nu vil jeg smutte til byen og se om jeg kan finde et par vintersko. Sidste år var det de her Wolverine der var vinterens must have og jeg er sikker på, at de bliver lige så stort hit denne vinter sammen med Dr. martens.. Jeg synes de er rigtig fede og anderledes i denne grønne farve og vigtigst af alt er de varme. God weekend!

Skriv et svar

