SRP helvedet dag 3

ååååh overspringshandlinger er der mange af !
Jeg bruger lidt bloggen som min overspringshandling … , så i får en masse indlæg de næste 11 dage 😉 her er lidt flere lækre billeder og en god sang
Håber i nyder livet og julen (jeg er slet ik i julestemning)
til gengæld mangler jeg kun 3 juletræer på min skrabekalender fra at have vundet 1 million !!!! kryds fingre for mig 😉

One thought on “SRP helvedet dag 3

  1. Elsker virkelig det sidste billede! so facking true. (behøver jeg fortælle at jeg også har rigtigt mange overspringshandlinger…)

Skriv et svar

