d. 9 dec .. WOW .. når nej det er den 10 ??

Åh er jeg den eneste der føler at tiden går ekstremt hurtig … , opdagede også lige at klokken var over 24 , hahah
Tiden går, men min dag går bare med at skrive på den her skide SRP … ej det er egentlig ik så slemt som jeg får det til at lyde .. jeg gider bare ikke 😀
I dag har jeg siddet på den sorte diamant med skønne frederikke og jose .. fik lavet lidt af min analyse ellers fik bare snakket en masse 🙂
Her til aften har jeg været til fødselsdagsmiddag hos min veninde julie lærke , det var super hyggeligt !

OOOOG nu … finder jeg endnu engang mig selv sidde foran skærmen og prøve at skrive !

God fredag aften/nat , håber i har det lidt sjovere end mig lige nu
// Ida Amalie

 

Skriv et svar

