Åh Sommer … du er langt væk

Efter at have kigget på H&M’s sommerkollektion (som overspringshandling fra den skønne SRP) kom jeg til at kigge på sommerferie billederne … ÅH hvor jeg savner sol og varme

Her er lidt billeder fra min tur til kroatien med familien ! .. har flere gange nævnt for Frederikke at vi skulle tage derhen sammen , men nu må vi se om jeg ikk godt kan få hende overtalt ❤

De tre nederste billeder er fra Strøm festival jeg mener foregik i august måned ! virkelig fed oplevelse, især fest i metroen !!! Det skal opleves igen til sommer

Skriv et svar

