Kan se lys for enden af SRP-perioden

Håber i alle hygger og er i julehumør 🙂
humøret bliver bedre og bedre jo mere SRP jeg får lagt bag mig. Kan heldigvis sige at jeg er done med mine tre problemsformulerings spørgsmål så nu mangler der kun konklussion og alt det der … , men weekenden står på at rette hele opgaven en million gange , for det ville være pinligt med stavefejl :/

Ellers sker der ikke så meget nyt i mit liv som i nok kan læse .. , fik en (eller 5-6) fyraftensøl i går da pigerne (frede, jose og vikki kom senere) besluttede at vi skulle stoppe med at skrive for den dag … det var super sjovt 😉 , virkelig hyggelig aften

Meeen vil endnu en gang lægge en masse billeder jeg har fundet på bloggen og underholde med lidt godt musik

Håber i har det godt derude, kunne være super fedt at høre hvad i laver / eller har af planer her i weekenden 🙂

//Ida Amalie


Skriv et svar

