New in




Jeg har længe ønsket mig den flotte Grape halskæde fra Georg Jensen. Da jeg ikke fik den i julegave, havde jeg en undskyld for at købe en lille julegave til mig selv.. Jeg ville helst have den i sølv, men den kan man kun kan få med en 60cm kæde. Det vidste min søster godt, hvorfor hun gav mig en 90cm kæden i julegave (endnu en grund til at købe den. Det næste bliver helt klart at jeg skal have ringe til) Håber i alle sammen har haft en fantastisk god jul og nyder ferien!

Skriv et svar

