Gooooodt Nytåååååår

Håber i havde en skøn aften ! , det havde jeg (ida) hvertfald. Vi spiste lækker mad hjemme hos min veninde Sophie, derefter tog vi på mini-bar hvor vi havde et bord og 6 flasker lækker champagne …. tilsidst tog vi til afterparty hos nogle drenge, de boede heldigvis tæt på mig så kunne gå hjem… var hjemme kvart over 6 om morgenen så var godt træt d. 1.

Hygge med Josephine med pizza og en god film, så 1 januar blev fejret som den skulle 😉

Mit tøj var ik såå vildt men klarede den li med en sort H&M-nederdel med noget sølv på, Sort samsø samsø trøje, GJ øreringe  og et armbånd jeg har fået af min faster købt i indonesien

Skriv et svar

