Cupcakedays are the best

Hej søde mennesker 😀 ,
det er lidt forsinket indlæg med havde den lækreste dag i går !! , smagte for første gang de berømte agnes cupcakes !,  min søster og jeg var ude og bytte julegaver og besluttede at købe 2 cupcakes med hjem og spise .. mmmmh de er godt nok gode ! , jeg fik den der hedder cheesecake ! , kan klart anbefales ..

Er ellers i fuld gang med nytårskureren meen kunne godt li klemme sådan en ned… , men nej det endte med at jeg spiste hele to cupcakes i går da min søster fik overtalt min mor til at  hun måtte bage cupcakes … , rettere sagt narret hende til det for hun havde li glemt at fortælle at vi allerede havde spist en hver 😉 meeen jeg klager ikke , de var super gode

OOOg , er blevet mega forkølet  .. , tror langt fra jeg er den eneste men åh hvor er det dog træls 😦 .. , godt at jeg rejser en uge til marokko om 10 dage 😀 , 25 grader ❤
og så starter skolen igen i morgen, jeg orker det på ingen måde men det kan jo ikke være anderledes ! ,

Hav en god onsdag aften alle sammen 😀
// Ida

Skriv et svar

