Pearls

Jeg har købt denne fine halskæde sammen med min søster på ebay. Jeg synes den er rigtig fin til at pifte ethvert hverdagslook op 🙂 Desværre kommer den først om 20 dage, så jeg går spændt og glæder mig til den kommer susende ind af dørsprækken 🙂 I kan også se at pigen fra bloggen, Passions for fashion, har den på ovenfor. I kan købe halskæden her: http://www.ebay.co.uk:80/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180767358819&ssPageName=ADME%3AL%3AOC%3AGB%3A1123&fb_source=message

Skriv et svar

