sabbatår … what to do ?

åååh der er sikkert flere af jer der kender følelsen : der er sååå meget man gerne vil nå, se og opleve i sit sabbatår men man har hverken tid eller råd !!
Jeg sidder i øjeblikket og kigger i brochure fra forskellige organisationer der senere unge ud og lave frivilligt arbejde og opleve spændende kulturer ! JEG VIL DET HELE !! ALLE STEDERNE OG SÅ ALT … , men da jeg allerede har valgt at jeg skal i militæret et år og derfor bruger et af mine to sabbat år har jeg “kun” et år at rejse i og i det skal jeg nå at redde jorens befolkning, redde truet dyrearter, bestige bjerge, dykker, rejse jorden rundt, være skibums ovs…. , i kan godt se at jeg er i lidt tidsnød ?

Er der nogen af jer der har nogle fede planer og måske nogle gode organisationer som i kan anbefale ??

Det eneste jeg har planlagt er som sagt militæret hvor jeg skal ind som garderhusar !! glæder mig ekstremt meget… de første 4 måneder går med almindelig værnepligt – det bliver ekstremt hårdt men er sikker på at jeg kommer i mit livs form. De resterende 8 måneder går med garderhusar træning !! vi skal træne til at kunne ride en flot parade for dronningen 😉 .. og jeg er lidt af en hestepige så det bliver skønt at få mulighed for at ride lidt igen for har ik reddet siden jeg gik i 9. klasse :/

men vil meget gerne høre om jeres planner eller hvad i lavede i sabbatåret 🙂
//Ida Amalie

Skriv et svar

