Grapes

Hej ladies

Som flere af jer nok har bemærket er det fredag d. 13. i dag.. Personligt er jeg på ingen måde overtroisk på de punkter. Jeg synes faktisk det er dybt åndsvagt, men sådan er det jo 🙂 Jeg ville lige vise jer alle sammen min nye halskæde, som ikke er så ny længere. Den er fra Georg Jensen og hedder Grapes fra serien Moonlight. Man kan også få den med sort agat og lilla amethyst. Den oprindelig kæde, som hører med, er 60cm. Personligt synes jeg den er lidt kort så jeg fik en 90cm kæde af min søster i julegave, som man også kan købe seperat i Georg Jensen. Næste måned skal jeg helt klart have ringen der passer til. Den er også sindsygt flot 🙂






Skriv et svar

