Hey alle søde mennesker 🙂 , håber i skal lave noget vildt her til aften
Det skal jeg desværre ikke 😦 , mit aften står formentlig på at lave projektarbejde omkring evangelister , spændende emne men ikke det jeg allerhelst vil lave en fredagaften 😉  Jeg kan desværre ikke tage til fest for skal på arbejde men det er jo hva der kan ske.

Tilgengæld kan vi glæde os over at en kold uge er omme og vi rykker en uge tættere på sommer, sol og studentertid (hvertfald for mit vedkommende)
må indrømme at jeg glæder mig riiigtiiiig meget til at være færdig , men kommer helt sikkert til at savne en masse søde mennesker 😉
Nåår men nu hvor jeg keder mig vil jeg bruge tiden på at vise en masse nye ting jeg har købe og fået og ikke mindst de sko som jeg vandt i konkurrencen der foregik på Emilie , det er en blog der er værd at følge, især fordi hun laver nogle fantastiske konkurrencer og har en fantastisk stil

Mine dejlige nye sko som jeg vandt i en konkurrence på bloggen Emili

En halskæde fra Georg Jensen jeg fik i julegave af min far. Halskæden hedder Peak , den er ret fin til skjorter især

Ooooog nogle bogstøtter som skal forestiller hoveder, har self den anden halvdel på den anden side af bogrækken. Bøgerne imellem skal repræsentere den viden hovedet indeholder. Er ret vild med ideen. Bogstøtterne er fra Menu

og til sidst en lille sang jeg er helt vild med og som forhåbentlig kan sætte gang i noget feststemning hos jer som ligesom mig ikke skal ud i dag.

// Ida Amalie

Skriv et svar

