CHANEL LE VERNIS Spring/Summer ’12

Hi ladies, nu står foråret lige for dørene og det betyder, at det farvede sommertøj skal ud af garderoben og luftes! Samtidig skal vi da lige forkæle os selv og vores negle med de nye neglelakker fra Canel Le Vernis SS12 🙂 De er super skønne synes jeg. Jeg har faktisk lidt svært ved at bestemme mig for hvilken en der er min yndlings, for de er fede alle sammen, men hvis jeg skal vælge er det nok June. Hvilken en er jeres yndlings? April, May eller June?

Ps. God weekend! 🙂

Skriv et svar

