Ray Ban Clubmaster

I påsken skal jeg lige et smut til New York med familien. Jeg glæder mig helt vildt meget for jeg har aldrig været i New York før. Jeg har faktisk aldrig været på østkysten af USA før, men jeg har været på vestkysten flere gange. En af de ting jeg i hvert fald skal have fingrene i når jeg kommer til USA er disse fede Ray Ban Clubmaster sunglasses. Det bliver et hit tl sommer : -)

I kan finde dem på deres hjemmeside her: http://www.ray-ban.com/denmark/products/sun/RB3016?var=W0366
/ Frederikke
Skriv et svar

