Sommeren er lige om hjørnet

Jeg bliver så glad når jeg hører Alphabeats nye sang Vacation. Jeg kommer helt i sommerferiehumør og har lyst til at tage på ferie. (Heldigvis er det kun en uge til jeg skal til New York, wee) Jeg er sikker på at denne sang kommer til at hitte listerne til sommer!

Jeg ved ikke om i har hørt om hende før. Det havde jeg i hver fald ikke, men den danske sangerinde Barbara Moleko var med i “Ugens Alle-taler-om-det-snart” i programmet MAMA på Dr 1. Jeg var ikke helt overbevidst første gang jeg hørte sangen, men tror at det er sådan en sang man skal høre et par gange før man bliver fanget af den 🙂

Skriv et svar

