Yndlings

Et af mine absolut yndlingsmærker for tiden er helt klart Stine Goya. Jeg har lyst til at eje alt tøjet fra hendes SS12 kollektion. Det er anderledes men ikke for ekstremt og så synes jeg farverne er bedårende. Specielt når man får lidt brune ben til sommer. Jeg er specielt besat af den vidunderlige kjole nedenfor til højre og ja faktisk hele sættet til venstre.

Det bedste ved Stine Goyas tøj er, at man ikke behøver spekulere så meget over hvad man skal pynte tøjet med for det er smukt i sig selv. F.eks ville jeg nøjes med et par stilletter eller sneakers til kjole og så evt et par strømpebukser som nedenfor.

Man kan også få den i gardigan-kjole/oversize blazer som ovenfor. Her ser i vores kære vinder af X-faktor, Ida, i den fantastiske Stine Goya kjole for nogle fredager siden.

Skriv et svar

