A dream come true ;)

Jeg har altid drømt om at være model. Siden jeg var helt lille og så Americans Next Top Model hver dag når jeg kom hjem fra skole. Der er ingen tvivl om, at jeg har højden til det, men drøjden kniber måske en smule 😉 Jeg er 186 cm høj, men jeg vil ikke ligefrem kalde mig spinkel bygget. Jeg har altid gået meget op i at dyrke sport, men jeg har også en uhyggelig svaghed for søde sager. Nå men min pointe var, at da jeg fandt denne app på min iPhone var der en lille drøm, der gik i opfyldelse. Man kan nemlig lege model for RayBan, hvis man henter appen, never hide rayban. weee 

Skriv et svar

