10..9…8…7….6

Så er det kun 5 dage til jeg sidder i flyveren på vej til New York! Jeg glæder mig så meget for jeg har aldrig været i New York før. Vi starter faktisk med at flyve til Washington DC, hvor vi blandt andet skal se det hvide hus og alt hvad man nu kan se af kulturelle ting der. Jeg har hørt at man skal besøge George Town, når man er i Washington DC fordi, det er der de lidt mere fede butikker ligger som Marc by Marc Jacobs, Alexander Wang etc. Derefter går turen til New York, hvilket nok er det jeg glæder mig allermest til. Igen har jeg hørt at hvis man bevæger sig ned ad 5. ave. kommer man ved i en bydel der hedder Soho, som skulle være mega fed og igen gemme på en masse fede mærker. Har i nogle forslag eller erfaringer så skriv endelig 🙂

2 thoughts on “10..9…8…7….6

  1. Lækkert 🙂 tusind tak! Jeg skal selv til USA og studere i fire år efter sommerferien, men bare på vestkysten. Men tusind tak for linket 🙂

Skriv et svar

