Ny frisure

For lidt tid siden tænkte jeg at jeg ville prøve noget nyt med mit hår. Da jeg har page er det lidt svært at sætte håret da det længe ikke har været langt nok, men i mit forsøg på at vokse det langt, er det endelig blevet langt nok til at sætte op
Fik hjælp af min skønne veninde Amalie

Endte med at tage på arbejde med frisuren på nederste billede og den klarede både arbejde og en bytur – Det føltes lidt sjovt når nu jeg ikke er vant til at have håret oppe 😉

Hva synes i ?
//Ida

Skriv et svar

