PEAK

Jeg har rigtig længe gået og kigget på dette sæt fra Georg Jensen (sjovt nok). Det hedder peak og findes i to størrelser. Halskæden med 14 og 16 led og øreringene i en lille og stor model. De lille model kommer med stiks mens de store øreringe kun findes med klips. Det andet er mit yndlings ur, som jeg synes er ret fint. Første gang jeg så det var jeg faktisk ikke helt så vild med det, men som med så mange andre ting skrifter jeg hurtigt mening når man ser smykkerne på. Det kan man også få i to størrelser en damestørrelse (som dette) og en herrestørrelse, nummeret større. Derudover kan man både få med hvis skive og sort som denne. 

One thought on “PEAK

Skriv et svar

