New in Flora

For et lille stykke tid siden købte jeg denne vase til min mor i fødselsdagsgave. Jeg vil utrolig gerne have den selv, men da jeg står og skal til USA i fire år, må jeg lige vente lidt endnu. Vasen er fra Georg Jensen og er i rustfrit stål. Det er en del af Masterpiece serien, hvilket vil sige, at man også kan få den i sølv, men så er prisen også en hel del højere. Man kan få den i to størrelser. Denne her er den store model (ca. 50cm høj). Det vil sige at den fylder en del men til gengæld er den også rigtig flot, hvis man har en stue der kan rumme sådan en stor vase. Ellers er den lille model også rigtig fin og er kun omkring 25 cm høj.
Skriv et svar

