Agnes cupcakes i Magasin KN

Så er Agnes Cupcakes omsider åbnet i Magasin på Kongens Nytorv, hvilket også kan være lidt farligt, når jeg kommer forbi dagligt og nemt bliver fristet af søde sager! Jeg købte to forleden, da jeg skulle hjem til min søster og hygge, som i kan se på det næstsidste billede. Den til højre var rigtig god. Den hedder Milk Choklate og smagte af mælkechokolade og lidt af karamel. Den til venstre var også rigtig god, men kan ikke huske hvad den hed. Den var med chokolademuffin og vaniliecreme og kokus på toppen! Det sidste billede er af deres cheesecake, som også smager rigtig godt. Næste gang skal jeg prøve den der hedder Oreo, som jeg har hørt er god 🙂

Skriv et svar

